söndags nöje

God eftermiddag! Igår jobbade jag till kvaft över tolv då det var väldigt lite folk så vi fick städat fort. Är det en del folk så tar de ju längre tid att städa och därför är de olika när jag slutar.
 
Idag har jag sovit ut ordentligt.  Skönt att kunna göra det när hästarna går ute på nätterna. Vaknade vid 12 ungefär och gick då upp.  Efter lite planering har nu jag och pojkvännen tagit bilen och är påväg neråt i landet och ska fiska lite i havet är det tänkt. Får hoppas man får upp en firre. Kändes lite fel att säga firre till en fisk när ponnyn också kallas det, hehe!
 
Tänkte även skriva lite andra inlägg idag. Bland annat resultat som inte har skrivits och lite planerings inlägg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0