söndag

Igår kom jag hem sent. Kom hem vid halv 2 på natten. Så ni kan ju räkna ut att jag sov länge idag. Har även läst ut min nya bok divergent också. Vet faktiskt inte om jag tycker boken eller filmen är st. Så mycket som inte stämde nämligen. Eftersom jag såg filmen först har jag ju uppfattningen att det är så den ska vara, medan de som läser boken först får en annan bild.
 
Men älskade ändå boken och måste få tac i resten av serien för den är ju underbar!
 
Idag strålar solen och jag svettas i bara limne när jag bygger om övningar i paddocken.
Har en studs mee räcke-oxer-räcke framme samt två räcken med två-tre galoosprång beroende på hur snett man rider och tar bågen. Ska bli intressant hur vi klarar den uppgiften. Har även gjort ett hemma gjort vattenbsom jag ska fylla så det blir en vattenspegel.
 
För övrigt har jag nog inget mer planerat än att plugga kötkort, sola och kolla serier. Vilket intressant liv jag har!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0