Slappar

Ligger för tillfället i sängen och är allmänt seg idag. Jobbade till tre idag vilket kändes alldeles lagom. Imorgon är det jobb fem till tio på kvällen. Blir nog lite längre eftersom vi ska städa när vi stängt osv. 
 
Fick även min studentpresent av Matilda idag. En bok med massa foton hon tagit genom åren med massa fina citat till! Jätte fin och blev faktiskt helt rörd! Tack så jätte mycket Maitilda!
 
Vd mer ska jag göra än att ligga här på rygg då? Jo ut och rida i kvälls solen. Ska bli riktigt mysigt om myggen och knotten kan hålla sig undan. Blir kondis träbing med klättring för Pammys del. Freja ska även badas och rummet dammsugas. Jag plockade faktiskt upp mitt berg av kläder på golvet igår iallafall.
 

Kommentarer
Postat av: Matilda Sjöberg

Glad you liked it! 😇

2014-06-18 @ 21:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0