seg måndag, men gud så skön!

Igår var jag helt slut nät jag kom hem från Ale. Hade inte ätit något på hela dagen, vilket inte ät något ovanligt när jag tävlar faktiskt. Frukost finns typ inte med någonstans i mitt huvud när jag ska tävla. Det är inte för att jag är nervö. Vad det beror på har jag ingen aning. Gick iallafall och la mig och sov någon timme, även om maten var klar. 
 
Reslutat från Ale kommer senare idag. Men måste först erkänna att jag var nervös för första gången på länge igår. Benen var som gelé så kunde ju knappt trava, haha! Och när Hanna hoppade Firre, de ska vi inte snacka om. Trodde jag skulle avlida för att jag va så nervös. Det är skumt hur nervös man kan vara när någon annan ska hoppa. Men de gick bra för dem och Hanna är jätte duktig. Och Firre med såklart, men han är ju inte duktig utan en bra ryttare.
 
Idag sov jag ut till 10. Något av det skönaste jag vet är att få sova ut faktiskt. Så idag har jag än så länge bara legat på latsidan. Har käkat frukost och tagit tag i lite saker inför Räkanhoppet. 
 
Men nu är det faktiskt dags att gå upp, dra en borste genom håret och sedan städa på mitt rum som jag inte gjort på jag vet inte hur länge... dags att bli vuxen känner jag. 
 
Bjuder på en bild på Freja i höstas. För den som undrar, hon är inte aggresiv, hon tuggar på en pinne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0