Resultat Pamora Bollebygd 15/6

Pamora hoppade helt AMAZING under den här dagen. Hon var mjuk i kroppen och glad hela tiden. Ett enda bocksprång var allt som kom på hela dagen! Vilken lycka! Och bättre blir det!
 
120cm bed.A:0:
0fel 1 utanför placering

När jag kom in på banan här gade jag faktiskt inte bestämt mig hur jag skulle rida. Men över de två första hindrena bestämde jag mig föt att satsa. Så vi tog in svängarna, hoppade hinder snett och satsade. Tappadr tid när vi skulle vända efter hindrena då Pamora är väldigt mycket för rakt fram... men jätte nöjd med Pamora! Hon hoppade kanon!
 
125cm bed. Två faser med totalfel A+A.0:
4/4fel 3e placering

Även här hoppade Pamora jätte bra. Jag själv tänkte även på att hålla galoppen i svängarna. Satte nästan alla avstånd utan några problem. Fick ett pet i en kombination i fas 1 då vi kom lite snett in och jag slarvade lite med vägen in. Så vi rev B- hindret.
Sedan hoppade hon kanon resten. Fick med oss en frambom på en oxer i fas.2 också då vi kom ur sväng och jag red framåt istället för att spänna bågen.
 
Men trots mina totalt 8 fel så blev vi 3e placerade! Med andra ord, vi tog våran allra första placering tillsammans! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0