Resultat Gislaved Pamora 18 maj 2014

Åkte ner till Gislaved för att hoppa en 120cm för att få in rutin.
 
På framridningen kom några sparkar och tjurigheter innan hon började komma igång. På framhoppningen var hon lite av ett helvete faktiskt. Ville inte svänga och var lite tjurig.
 
På banan hoppade hon fint. Vi rev 2an för att hon hoppade åt höger och det gjorde att vi skar av kurvan. Resten av banan gick bra och hon hoppade väl och var nogrann. Men hon var lite svårsvängde vilket gjorde att vi fick två tidsfel. 
 
Är både nöjd och inte nöjd med rundan. Nöjd med att Pamora hoppade fint och var rädd om sig men inte jätte nöjd med mig själv då jag aldrig riktigt hittade ett bra flyt och inte riktigt kunde bestämma mig om jag skulle rida fram eller tillbaka. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0