klättrar på väggarna

Idag gick jag upp vid 10 och de första jag fick glra inprincip var att sätta mig i bilen för att övningsköra. Pappa hade ärende in till Borås och jag fick köra vilket gick bra. Nu ska jag bara boka uppkörning och skrivning också.
 
För övrigt ät jag ledig från jobbet idag och har abstinens! Vad tusan ska man göra när man inte har jobb eller skola på dagarna????
 
Behöver städa rummet igrn, stallet ska ju skuras osv men orkar inte det. Tycker det är för tråkigt, samtidigt som jag nästan klättrar på väggarna flr att göra något roligt. Att sitta vid datorn vill jag inte heller! Får väll bita i det sura äpplet och städa rummet och tvätta ett ton kläder som behöver göras... tur jag slipper diska!
 
Har iallafall anmält mig till Ale-Jennylund nästa vecka. Ska bara hoppa på söndagen då jag jobbar fredag och lördag.  120cm och 130cm är jag anmäld till. 
Längtar till Strömstad! Här är Firre och jag i MSV A på söndagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0