igen och igen.

Jag måste erkänna att jag suget öå att uppdatera här. Men har haft mycket att göra det senaste så har inte haft tid.
 
Pamora fick äntligen på sig nya skor i onsdags men hovis ville att hon skulle ta de lugnt något dag pga att hoven som hon hade tappat på var såpass tilltuggad. Så idag först har jag ridit hennr. Precis som jag förväntade mig var hon inte lika mjuk som vanligt med det beror på att hon inte gått på någon vecka. Men hon jobbade på bra och jag är nöjd.
 
Har praktiserat ons-tors 9 till 17 och jobnade igår 16 till 1. Idag praktiserar jag för sista gången. Börjar 15.30 och ska sluta 23.30 men vi får se helt enkelt. 
 
Fixar något inlägg till ikväll medans jag har tid.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0