halvdöd zombie

Hej.. Tänker inte säga god morgon för det är ingen god morgon... vart vaken sen 20 över 5 och kan inte somna om. Jobbig det där när jag inte behöver gå uppbförrens senast halv 8.
 
Idag har jag ÄNTLIGEN jobb framför mug. Älskar det här med att jobba faktiskt. Och trivs grymt bra på mitt jobb. Idag går jag från klockan 9 till 15. Ett lagom pass och nästan för kort om ni frågar mig. Men vad gör det, det är iallafall ett jobb.
 
Vad händer mer då? Matilda ska tydligen komma förbi senare och lämna en studentpresent. Spännande spännande! Vet faktiskt inte vad det är, vilket jag trodde att jag skulle göra. Vi får se helt enkelt. 
 
Vad ska jag göra nu innan jobbet då eftersom jag ändå är vaken? Finns ju en drös saker jag kan göra. Rida, fixa stallet, tvätta kläder osv. Gäller ju att välja något bara. Lutar lite åt promenad med hunden tror jag. Eller läsa bok? Får se helt enkelt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0