Grinig och arg igen

Kan inte låta bli att skriva av mig lite. Jag undrar hur folk är funtade och hur tusan de tänker.
Blev ingen planering av studentflak då alla inte var där så åkte ju in i onödan. 
Och att de blev grinigt med läraren då vi tycker helt olika, att jag aldrig får reda på vad som gäller då det är de andra lärarnas fel och så vidare gör inte saken bättre. Inte heller när man inte får ett bra betyg för att läraren inte orkat ta kontakt med min handledare gör inte saken bättre. Så just nu är jag väldigt grinig. 
 
TUR att skiten är klar på Fredag och man kan ge några det långa fingret! Jaa, ni märker ju hur glad jag är...
 
Nu är jag snart hemma och då ska jag bara fokusera på positiva saker! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0