Good morning everyone!

How is it? Nej nu tar vi de på svenska innan jag får huvudvärk av allt tänkande. Skämt åsido.
Vad händer för er idag? Skola kanske? Själv är jag hemma idag med gott samvete och ska skriva ett arbete och skicka in, sedan är jag färdig med skilan!!! Så grymt skönt! Som jag längtat att få springa ut ur skolan och ropa: För jag har tagit STUDENTEN!!!!
 
Denna veckan praktiserar jag bara onsdag och torsdag och jobbar sedan på fredag. Är uppskriven 12-19 om jag inte minns helt fel. 
Riktigt skönt att chefen är snäll så man kan påverka tiderna man jobbar mer än på vanliga jobb.
 
Vad händer idag då? Jag är som sagt hemma och redan vaken. Jag ska plugga skolarbete, jag ska plugga körkort, mysa med Pamora och ta in och borsta henne från topp till yå och bara pyssla om henne. Hon har tappat en framsko så ska även ringa hovis. Hittar inte den förbannande skon nämligen och nu är det ju perfekt att rida ut och kondisträna... Riktigt surt Om ni frågar mig.
 
Nu ska jag gå upp medan min somntuta till hund sover kvar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0