God morgon!

Någon som är bakis idag? Inte ät det jag iallafall. Hade en trevlig midsommar igår. Var först vid sommarstugan med familjen och käka sill (Läs: köttbullar istället för min del). Blev även glass med jordgubbar och grädde. Mumma! 
Efter någon timme åkte jag och pojkvännen till Pojkvännens pappa och grillade mat på kvällen och hade trevligt.  Till sist åkte vi till mig med ett par vänner och spenderade sista timmarna här innan man somna i sin egen säng. 
 
Idag har jag lite att göra. Ska bland annat städa och fixa i stallet och det ska även städas här inne i huset. 
Pamora ska ridas vilket lutar åt en uteritt eller ett markarbete.  Hon ska markarbetas imorgon iallafall så får se lite vad som blir idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0