10 sanningar om mig:

●Ibland har jag hög alkohol tolerans och blir knappt full, tex på studenten. Och ibland kan jag bli full väldigt fort även om jag grundat bra
●Jag är otroligt glömsk av mig.
●jag har dålig fysik vilket känns i kroppen och mycket bara på viljan
●Jag har ett jäklans temperament. Min stubin är inte lång.
● Jag kan ha riktig barnfobi. Ibland vill jag bara vända på klacken och springa iväg när jag möter ett barn.
● Jag älskar kött och skulle aldrig klara av att vara vegetarian. 
● Jag kan ha en ganska pervers humor
● Innan jag köpte Freja var jag lite avvaktande och nästan rädd för hundar
● Jag hatar att förlora och kan vara en dålig förlorare
● Jag blir knappt nervös över huvudtaget inför tävlingar längre.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0