vill också!

Ser alla facebook statusar, instagram bilder och filmer och blogginlägg om hur allar och har det roligt i Falsterbo! Vill också ner och titta och shoppa!
 
Men tyvärr. Pengarna går till Strömstad och annat och har inte haft någon tid att åka ner de andra dagarna. Är ju heller inte kul att åka ner helt själv.
 
Idag ville jag ner och så på derbyt, men tyvärr krockade det med kalas och jobb. Börjar ju jobba nu vid fem och går till nio-tio någon gång. Beror helt och hållet på hur länge jag behövs. Är ju den där extra personen idag nämligen.
 
Idag har även hästarna fått nya skor så Pammy har fina hovar inför Strömstad. Hovarna växer ju som ogärs nu på sommaren! Tur man även har en snäll hocslagare som kan ställa upp och även sko på en helgdag! Det är ju guld värt!
 
Men nu får jag gå och torka håret. Har duschat så nu är de bara att fixa sig innan jag kan köra upp till jobbet. För jävla gött med eget körkort! 
 
Bjuder på en bild på tårtan som var på kalaset!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0