utan datorn och omställt dygn, igen

Gick upp för några minuter sen. Kan ju säga att det här med att ställa om dygnet är lättare sagt än gjort... jisses vad trött jag är!
 
Häromdagen var min pojkväns vän här och skulle formatera om min dator. Men eftersom startknappen inte fungerar kunde det finnas en risk att jag aldrig får igång den igen. Men snäll som han är så kunde han kanske lösa det så han tog med datorn hem. Så vi får se om han lyckas fixa det med sina magiska fingrar. För är de bara någon kabel det är fel på så kan det nog gå och fixa, men är det moderkortet så är de bara att köra över datorn med en lastbil eller något. Nej nu var jag lite negativ faktiskt. 
 
Så tills jag får tillbaka datorn får ni stå ut med mobilbloggande med stavfel!
 
 
Igår reds Pamora ett svettigt pass i paddocken. Hon var riktigt... hur ska jag uttryckta det. Exploderande? För hon var otroligt på utan att vara stark. Jobbade kan jag iallafall lova att hon gjorde. Jag själv red ju i mjukisbrallor och tjocktröja så jag var nog lika svettig som Pammy när vi var klara.
 
Eftersom det blev ett såpass hårt pass igår i paddocken med fokus på typ allt, så blir det ett lugnare pass idag. Imorgon ska hon vila och på Torsdag det trim på tävlingsplatsen. 
 
Har även packat och tvättat en hel del och efter idag kan jag packa allt utom hästen faktiskt. Och vattenhinken då. Så idag ska Pamora ridas, sedan ska utrustningen putsas och till sist packas. Om jag är taggad inför Strömstad? Självklart! Går lite på nålar faktiskt.
Nu blir det upp och käka något, min mage pratar lite väl mycket nämligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0