uppe tidigt

Morgon på er! Har vaet vaken i någon timme nu och gett hästarna frukost. Pamora hade gått igenom staketet och gick runt på gårdsplan och i stallet. Som tur var ingen skada skedd.
Så nu blir det dags att fixa el agrigatet. Har ju ingen ström i trådarna så hon hänger på staketet.
 
Igår kväll gick jag upp till sjön med hundarna och tog mig faktiskt årets första dopp. Var rätt skönt faktiskt. Även hundarna hoppade i och simmade.
 
Idag blir det att gå på en promenad till. Ska även skriva ett CV och skicka iväg en jobb ansökan. Får helt enkelt inte ihop tillräckligt med pengar just nu.
 
Annars har jag inte mycket att göra. Pamora tar det lugnt, jag har redan packat upp allt från Strömstad och igår blev rummet, garderoben och toaletten städad. Känns skönt att ha det gjort.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0