Tvätt, snyta mig, puts, snyta mig

Nu har jag laddat tvättmaskinen för 4e gången och har fortfarande en tvätt kvar. Därefter blir det att ladda den stora maskinen med schabrak och öronluvor som ska tvättas innan Strömstad med... även benskydd ska tvättas.

Har även vart i stallet och putsat lite utr Ustning och sköljt ur och tirkat sadelskåpet som var väldigt dammigt. Ska göra en ordentlig check över packningen som ska med så jag fåt det ordentligt rent. Massa saker som ska med.

Btw, helt plötsligt harr blogg.se börjat krångla även på telefonen (bloggar ju bara från den nu). Jag kan inte ändra typsnitt osv. Alltså den där spalten man brukar ha ovanför skrivfältet är borta, både på datorn och telefonen... aå för att göra tex radbyte måate kag använda mig av HTML koder... Rätt störande. Någon som vet hur man löser detta?

Älskar mina nya byxor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0