Torsdag

Idag flöt jobbet på väldigt bra vilket är skönt. Var inte heller alltför hektiskt som de annars kan bli i slutet på veckan vilket också var rätt skönt. Efter jobbet var det raka vägen till Borås. Bokade uppskrivning och körning inför körkortet. När detta sker tänker jag inte säga, hehe. Efter att ha bokat för körkort åkte jag och pojkvännen vidare och var bland annat inne på ÖoB, jysk och mediamarket. Tittade på batteriladdare till min kamera men den var ju snordyr! Blev iallafall en vattenkokare på ÖoB som vi ska ha i stallet då det nya fodret ska läggas i blöt i varmt vatten. Blev även en parfym som är lite mer alldaglig. De jag har luktar mycket och starkt så vill ha en mer neutral man kan ha på jobbet. Även tvål och avsminknings servetter följde med hem. Ska kolla hut vädret ser ut närmsta timmen så man kanske kan hinna ut på en ridtur innan nästa regn skur kommer. Har ju regnat som tusan idag! Och mer läe det väll bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0