sova eller inte sova?

God morgon alla morgon pigga! Och även alla ni som kanske vart uppe hela natten och inte gått och lagt er än, precis som jag. Och god morgon till alla er so  läser detta senare. Så god morgon på er alla helt enkelt. Blev väldigt mycket gos morgon i den lilla texten.
 
Jag har själv inte sovit en blund inatt. Har hjälpt pojkvännen att skruva bil typ hela natten. Hans bil ska besiktigas idag så blev lite snabbt meck. Det där med att skruva på och av däck börjar jag bli väldigt grym på faktiskt.
 
Igår red jag ut Pamora i skogen helt utan krav och lät henne gå i den form hon ville. Det verkade hon tycka var väldigt roligt, för hon var minst lika "exploderande" igår som dagen innan. Så det är härligt när hästen är nöjd och glad. Därefter putsade jag all utrustning som ska med till Strömstad pluss lite till. Var även snäll och putsade syrrans skor för tyckte dem så lite ledsna ut, hehe.
 
Så nu är det inte mycket kvar att packa. Är mest mina egna prylar nu. Ska ta och vända släpet idag så jag kan packa in allt så behöver jag inte tänka på det imorgon. 
 
Har redan släppt ut hästarna och gett dem frukost ute. Pamora har börjat stå med back on track på nätterna nu och jisses vad fin hon är i benen måste jag säga. Känns skönt att ha en äldre dam med så fina ben som Pammy har. 
 
Nu ligger jag iallafall i sängen och pustar ut. Funderar på om jag kommer orka att vara vaken till ikväll och lägga mig tidigt eller om jag ska ta och sova lite nu. Risken är ju tyvärr att jag kommer sova bort hela dagen om jag sover nu. Och samtidigt är väll även risken att om jag inte sover nu kommer jag inte kunna hålla ögonen öppna sen och ändå gå och lägga mig mitt på dagen. Får se hur jag gör. Kan ju sova nu faktiskt nu när hästarna änså fått frukost och kommit ut. 
 
Blev ett väldigt långt inlägg när jag bara tänkte slänga in några rader. Hehe!
 
Bjuder på en bild från när Firre var här och hälsade på innan Ale när jag hade badat honom.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0