Söndag

Sov ända till klockan 12 idag! Fy vad skönt att kunna sova utan att vakna massa gånger för att man inte kan andas! Riktigt gött om ni frågar mig. Mår mycket bättre idag så det ska nog inte vara några problem i veckan som följer. Är tyvärr bara uppskriven en dag på jobbet nu i veckan som kommer. Och et är på lördag. Så jag får helt enkelt hitta på lite andra saker som ska göras. Rida, städa, packa, planera, körkort... ja lite allt möjligt. 
 
Idag ska iallafall jag och pappa övningsköra i Borås från klockan 4. Och ikväll blir det massa teori. Har inte pluggat körkort på ett tag så de ee lika bra att köra igång.
 
Får se om jag rider Pamora idag. Vill verkligen men vill även bli frisk så fort som möjligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0