Soliga fredag

Sov länge idag för kunde inte sova inatt som sagt så satt fram till 4 imorse och fixade en ny header. Som sagt är det ju en del som ska fixas på desigenen men det får göras när tid och ork finns.
 
Nu ska jag ut i stallet iallafall, Ska börja packa inför Strömstad så det inte blir en massa hetspackning det sista. För det mesta som ska med används ju faktiskt inte när jag rider hemma. Självklart används ju träns och sadel osv, men inte tävlingsschabraken, boxgardinen osv. Jaa ni fattar. så ska iallafall börja att packa.
 
Tänkte även ta in hästarna någon timme. Kan nog vara skönt att vila lite från gräs och sol. Solen lyser för fulla muggar idag igen så att det blir varmt är väll ingen förvåning. Men ska absolut inte klaga. Hellre gassande sol, med kanske någon åskskur imellanåt som rensar luften är ju helt perfekt! Jag är nog en av få som tycker det är skönt när det åskar ute.
 
Så nu ska jag lyfta på arslet och bege mig ut för att vara ute ett par timmar. 
Firre förra året i Strömstad. Var så varmt att överdomaren till och med lät ponny ryttarna rida i kortärmat. Det är inte ofta det händer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0