Shopping

Hemma från Borås nu. Trots att det var mycket rea var det väldigt urplockat. Antingen var de fel modell på kläder, eller fel storlek... så det blev faktiskt inte så mycket. Men hittade lite saker iallafall. Visar er i bild nedan.
Innan vi åkte hem gick vi förbi Subway och köpte varsin sub. Tog min standard, takyaki kyckling med mild ost i sesambröd med sallad, tomat, gurka och rödlök samt sweet onionsås. MUMMA!

Skulle nog kunna käka det varje dag tyvärr. Nu ska jag iallafall hoppa i ridkläderna och rida Pammy. Solen skiner om vartannat och det är varmt. Tror det är åska på G faktiskt.

Och jag hade rätt. Håller på att bli förkyld. Har bara blivit värre för varje minut känns det som... Hoppas de inte blir värre nu!

Det jag köpte idag blev:
●3 par trosor från Cubus
● 1 snygg ljusbrun långärmad tröja på Lindex
● 1 snygg bikini i rätt storlek för totalt 100kr på HM! Lycka!
● 1 par leopard byxor från HM.
Nöjd med köpen faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0