Seg som maragrin

Tänkte skriva seg som smör,  men kom ju på att smör inte är så segt. Hehe.
 
Idag var det sovmorgon som gällde. Kunde inte somna inatt så satt uppe och läste till ca 5 imorse. Då kunde jag äntligen somna! Vill verkligen ställa om dygnet sä man kan gå upp vid 5-6 och vara pigg och allert och kunna somna i god tid på kvällen. Men det går bara inte!
 
Idag blir det markarbete med Pamora i paddocken. Eftersom hon skoddes igår så blir det ett lite lugnare pass med fokus på att ha henne rak och följsam och att hon ska ta hjälperna rätt.
 
Ska även fortsätta packa inför Strömstad. Har väll bara boxgardinen och täckeshängare kvar som jag kan packa i nuläget. Ska ävrn börja packa ner mina ridkläder och se till så allt är tvättat och klart. Förbereder mig 30+ grader samtidigt som jag förbereder för 10+ grader med regn. 
 
Måste säga att fy vad skönt att vi fick tag i en stuga på en camping att bo på. Hade ju dött av att sova i tält om det bara öser ner regn, och hade ju inte kunnat ligga i tält med 30+ grader heller för den delen.
 
Så blir även att tvätta och ta hand om tvätt idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0