packa packa paackaaa

Håller på att packar det sista och det känns som att det aldrig tar slut... alla kläder är iallafall packade och snart även allt det andra. Känns skumt nu när man packar allt själv. På de andra meetingen jag vart har vi bott på hotell så då känns det som att man inte behövde packa lika mycket till sig själv. Sedan har mamma och/eller pappa vart med så då har man ju haft delat ansvar över packningen. Jaja, så kan det vara.
 
Tänkte hoppa i duschen nu så man slipper lukta skit på vägen upp. Kan ju vara lite trevligt, hehe.
 
Klockan tolv åker jag och hämtar Matilda och hennes syster Elvira som ska följa med mig och syrran upp. Ska bli riktigt roligt och jag är riktigt taggad. Inte bara på att tävla utan för den här resan rent generellt.
Firre på mitt senaste meeting som var SM <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0