onsdag - Jobb

Idag står jobb på schemat! Börjar vid tre och jobbar till stängning vid nio. Skönt det ska bli att få jobba. Har ju vart ledig i en och en halv vecka nu. Börjar ju rosta igen. Haha, skämt åsido. Men det ska iallafall bli kul att jobba. Vi har även bytt meny så tänkte sticka till jobbet tidigare så jag kan plugga på den innan jag börjar. 
 
Pamora har fortfarande lite semester efter Strömstad. Dock verkar hon vara uttråkad för hon har smitit ut från hagen inatt igen. Denna gången var hon runt huset och snurrade. Som tur var så vaknade syrran av det och gick ut och tog in allihopa. Så nu får vi verkligdn kolla över ett nytt el agrigat. Vill ju inte ha hästar på rymmen hela tiden.
 
Så det är så min dag ser ut. Spännande va? Tänkte skriva lite inlägg som kommer upp här senare medans jag jobbar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0