Ny dator!

Fick besked för några dagar sedan att min gamla dator inte gick att rädda. Så må den vila i frid... Men jag sörjde inte så länge faktiskt. För igår åkte jag och köpte en ny dator. En HP blev det. vet inte vad det är med mig och gilla HP egentligen. Känns bara som att det är datorn för mig, hehe.
 
Så nu kommer jag ju iallafall kunna blogga ordentligt. Ska bara hitta min datamus någonstans så man kan börja fixa med designen också. Det ända jag inte gillar med den nya datorn är att den har windows 8. Förstår ju inte ett smack. Men jag lär väll mig till slut.
 
Sov lite för länge idag faktiskt. Är rätt trött, men får överleva helt enkelt. Imorgon fram till fredag så jobbar jag lunch och går då från nio på morgonen till tre på eftermiddagen. Så det gäller att jag kommer upp ordentligt närmsta dagarna.
 
Nu ska jag städa undan lite på rummet. Mamma var trött på att det stod en stor tvättkorg inne i tvättstugan så hon proppade in en maskin åt mig. Jag har världens bästa mamma iallafall!
Så nu ska jag hjälpa till med resten av tvätten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0