Incheckat och klart!

Resan upp till Strömstad. Vi stannade en gång för toalett besök och lät Pammy trampa om. 
 
När vi kom fram ledde syrran runt henne medan jag tillsammans med Matildaoch Elvira fixade boxen. Fick byta box av någon anledning så den jag skulle ha blev tom. Eftersom den jag har nu låg bredvid använder jag den som foderbox. Gött när man kan bre ut sig lite extra.
 
När Pamora väl var installerad och klar checkade vi in på campingen och grillade hamburgare. .an blev gött mätt vill jag lova.
 
Efter maten åkte vi tillbaka till stallet där jag red Pammy. Jobbade en del med galoppen på både böjt och rakt spår. Red först i ridhuset men efter ett tag gick jag ut och avsluttade i en liten paddock. Därefter fick hon sin kvällsmat och vi åkte tillbaka till stugan.
 
Imorgon blir det upp tidigt, alarmet är ställt på klockan 6 och då åker jag och ger Pammy frukost. Sedan åker jag tillbaka och käkar frukost för att återigen åka till tävlingsplatsen för tävling. 120cm är det som står på schemat imorgon.  
 
Nu blir de skalla kudden! God natt!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0