God natt

Nu är klockan tjugo över två och jag har vart hemma i ca en halvtimme. Blev en bra stund över idag med att städa och fixa allt på jobbet. Har även vart väldigt mycket att göra, men tycker att alla som jobbade idag löste detta super. Måste även säga att det var riktigt kul att jobba idag.
 
Personligen föredrar kag faktiskt att jobba kväll. På lunchen är det mer stressigt och man vet liksom inte alltid helt hundra vart personen satt sig som ska ha maten. Men på kvällarna har vi ju al á carté och då har ju folk sina bord dit man går med maten. Det känns mer strukturerat även om det kan vara mycket mer att göra på kvällarna. Och så får man blanda drinkar, hehe. Tycker faktiskt det är jätte intressant att kolla och prova att göra drinkar. Även att se vad folk tycker om den om man provar någon häxblandning som man inte vet vad det är.
 
Men nu ska jag iallafall sova. Jobb imorgon igen, men denna gången börjar jag fem på eftermiddagen och går till ca nio, eventuellt längre om jag behövs. Hoppas att det är lika mycket som idag. Tycker nämligen det är jätte roligt att jobba. Det får jag väll tillbaka om ett par år!
 
Har även kollat till kattungarna och de är glada och livligga. Även kollat så att det inte finns något som kan välta över dem. Vill inte vara med om en sån händelse igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0