Borta bra, hemma bäst

Hej! Kom hem från Strömstad igår och vill lova att det var länge sedan jag var så trött. Strålande sol med 25-33grader varje dag har tagit ut sin rätt. Har faktiskt bränt mig lite, men inte alls så mycket som jag trodde. 
 
Har haft det riktigt underbart i Strömstad faktiskt även om humöret har svajat lite imellanåt. 
 
Vill verkligen tacka alla som har gjort det här meetinget till något alldeles as kul! Och framförallt tack till syrran, Matilda och Elvira. Och självklart till Pammy som verkligen försökt och gjort sitt bästa hela helgen. 
Resultat kommer upp idag lite senare.
 
Idag sov jag ut riktigt länge och är helt mör i kroppen. Har faktiskt träningsverk av någon anledning och känner mig helt borta i huvudet. Så idag ska jag packa ur bil och släp och packa upp allt som ska packas upp.
 
Pammy ska ta det lugnt ett par dagar och ska även biolighta henne. Så det är så min dag ser ut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0