Borås shopping igen!

Puuuh... nu har jag NÄSTAN packat allt. Kan ju inte packa allt eftersom att en del saker används in i det sista. Så just därför är det lite småsaker kvar att packa imorgon.
 
Vart ju i Borås förut och tänkte "bara" köpa mig laddare till kameran och äpplen till hästen. Som ni förstår så blev det inte riktigt så. 
 
Köpte min laddare till kameran och även ett till batteri. Vill ju fota mer nu när kag äntligen kan ladda kameran och ska även spara ihop till ett nytt objektiv. Har fortfarande original objektivet på och enlogt mig så suger det faktiskt. Men uppe i Strömstad ska jag få låna Matildas ena, så förbered er på MASSA bilder. Eller... det kommer ju bli svårt eftersom jag inte har någon dator att publicera dem ifrån... suck. 
 
Iallafall, köpte laddare och nytt batteri på Kjell och Company. Otroligt att det alltid är så trevliga anställda(och ofta även väldigt snygga, hehe) oavsett vilken butik man kommer till.
Sedan sprang jag och syrran in på HM där jag hittade en topp, som satt som en smäck och jag kunde verkligen iinte hänga tillbaka den. Så den fick åka med hem. 
Därefter lämnade vi centrum och åkte till Knalleland där My one fick bli nästa affär. Letade efter ett par HV polo skor som jag syrran i present i våras. Såkla
T fanns de inte kvar... Men hittade ett par Kingslandskor för halva priset och även dem kunde jag ju inte ställa tillbaka i hyllan...
 
Sedan gick vi till ÖoB där lite småsaker fick följa med hem, bland annat en söt liten grill. Avslutade med att gå in på Willys där vi handlade mat och godia för resan. 
 
Vi åkte vid fem och var hemma vid åtta. Så ungefär två timmar tog det för oss att handla. Puuh... Men men... är man inte ute och shoppar så ofta om året så får det bli lite shopping när man kan. 
 
Nu ser jag fram emot ett par dagar i Strömstad med underbara människor! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0