äcklig förkylning, försvinn!

God morgon! Har vart vaken sen ca 6 imorse och har redan hunnit äta frukost. Gjorde lite mannagryns gröt som jag slukade i mig. Har fått en jäkla halsbränna och nyser i ett. Så det blir att ta på sig varmt när jag ska ut. Pallar inte att bli sjuk nu! Har ju jobb och massa annat att tänka på så det passar sig inte. Så din dumma förkylning, jag vill göra slut! Ska iallafall pallra mig i ridkläderna och gå ut i stallet, rida, mocka och fixa. Anledningen till att jag gick upp tidigt idag är för att jag och syrran kom överens om att vi skulle åka in till Borås flr lite shopping. Butikerna öppnar ju 10 så man hinner ju fixa stall och allt innan. Anna drar ju till jobbet kvart över 2 så får ju vara inne vid öppningsdags. Jag ska själv också jobba idag. 17-23 är det som gäller. Ska stå i disken idag så får proppa i mig lite alvedon och hoppas att jag är fit for fight sedan. Pamora reds dressyr i paddocken. Jobbade mycket på volter och någar samt att gå helt rakt innanför spåret. Nyttigt pass! Idag blir det skogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0