Underbart!

Vilken härlig dag! Solen har lyst till och från och det har inte varit så fasligt kallt.
 
Idag är en dag som inte är riktigt som alla andra. Det är lördag och jag ska iväg och praktisera vid fyra till tio/tolv ikväll. Vet inte riktigt hur länge jag går men vi får se. Ska bli kul att se hur det är en lördagskväll faktiskt. Mår även mycket bättre idag så bara att köra på.
 
Vaknade vid tio idag, vilket är bra för min del. Sover annars till typ ett på dagen och det hade känts värdelöst att sova bort en så här fin dag. Stallet är mockat för min del och Pamora riden på ängen. Även hon fick galoppera av sig lite. Firre har fått skritta. 
 
Har även börjat med lite träning. Knäböj, rygglyft och lite annat för att strärka min rygg, mage, ben osv. Gick även ut och gick en sväng på ca 30-40minuter med Freja.
 
Nu har jag tagit mig en lång varm dusch och ska skriva lite inlägg, klä på mig och fixa mig och sedan dra till praktiken. Känns som jag hunnit med en hel del den här dagen faktiskt. Härligt. Hoppas ni får en kanon dag!
Bus med lilla killen ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0