Spårlöst borta...

Blir galen på mig själv! Jag är verkligen expert på att lägga saker på ställen jag inte hittar dem senare... Och nu hittar inte ens min mamma den! Förstår ni paniken!?! Vad är det då som är borta som är så viktigt? Mitt godis! Skämt åsido, det är min plånbok som är borta! Måste ju ha den innan helgen! GAH! Blir så trött på mig själv! Är ju inte första gången jag lägger något där jag inte hittar det...
 
Blir att städa igenom vartenda vrå i mitt rum, rota igenom hela bilen, vända ut och in på huset och så fömodligen ett helt hav av svordomar... Precis som det brukar vara. Så hittar man den där man minst anar det eller på ett "men jaaaaa...." ställe. 
 
Måste skaffa ett par GPSer till mina viktiga saker, typ busskort, telefon, plånbok, hunden, min hjärna... Tur att huvudet sitter fast...
 
Bilder lånade av google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0