Sjuk...

Saknades ju bara detta... har mått skit inatt. Knappt kunnat sova, kallsvettats och bara mått illa... så är hemma från praktiken idag vilket inte alld känns bra. Får hoppas jag mår bättre imon så jag kan gå då. Ska praktisera från 16-22/24 är de tänkt.  Bytte igår tid från 16-24 till 16-22 men eftersom jag är borta idag känner kag att jag vill kompensera de lite. Vi får se vad chefen säger. Men känns verkligen dumt att vara sjuk idag. Känns som jag sätter dem i skiten vilket inte alls är vad jag vill. Vill inte heller tolkas som en sån där ungdom som typ skiter i praktiken och gör vad jag känner för.
 
Så därför blr det att ta det lugnt idag och bli bättre. Pojkvännen vilke till krogen idag men tror jag avståt ör att bli bättre. 
 
De positiva med att vara sjuk är väll att jag kan ta hanf om hästarna när de ee ljust. Blev ingen ridning igår, vilket inte gör så mycket då dem ska vila 1-2 gånger i veckan. Detta under vinter perioden. Pamora ska iallafall skrittas ut nu och Firre ska också bli riden. Stallet ska mockas också osv. Blir nog bra tror jag.  
 
Btw dampar vårat internet här hemma så får hålla mig till telefonen... blir därför sämre inlägg från min sida tyvärr. 
 
Nu ska jag ut medans solen lyser. Hej 100 lager kläder...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0