Sjuk, Risk1an osv...

Hoppas ni sovit bra, för det har inte jag gjort... Har legat och vridit mig hela natten och vart någonstans mellan vaken och sovandes. Vaknat flera gånger och vaknade innan väckarklockan ringde 04.45... Det är min pojkvän som ska upp då, inte jag om ni tror det. Har haft världens halsbränna och förkylning hela dagen igår och kommer förmodligen ha det idag med.
 
Har som sagt dragit på mig en ordentlig förkylning som jag hoppas bli av med så fort som möjligt. Blir att knarka strepsil, alvedon och te med honung i mängder... Avskyr att vara såhär förkyld. Jag hostar och snorar inte men kallsvettas, har jätte ont i halsen, framförallt när jag sväljer och kan inte sova. USCH säger jag bara!!!
 
 
 
Idag är ju egentligen den dagen jag ska åka in till skolan för näringslära och lektion med min mentor men inte idag. För idag ska jag göra den första riskutbildningen till B-körkort, nämligen risk1 i Skene. Det är en teoretisk kurs där man ska sitta och prata om droger, alkohol och dess påverkan på körningen osv. Denna kursen är obligatorisk. Risk2 är halkörning och den ska jag göra på Onsdag nästa vecka inne i Göteborg. Ser fram emot den vill jag lova, hört att den ska vara riktigt rolig. 
 
Därefter blir det åka från Skene trafikskola in till min skola i Borås och hämta lite uppgifter och gå igenom lite med min mentor. Sedan är jag klar med det för dagen. Förhoppningsvis har även mitt pass kommit så kanske blir en sväng förbi polisen och hämta det.
Bild från senaste Tobbeträning jag var med på med Firre.
 
Pållarna ska få ridas när jag kommer hem. Får kolla lite hur väder och vind ser ut och avgör hur de ska ridas då. Eftersom jag är sjuk och har en veckas praktik framför mig så kan det vara smart att bli frisk så fort som möjligt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0