Shopping lista GHS 2014

Har några få saker jag ska köpa på Göteborg horse show. Har ett presentkort på Skara hästsport på 1300kr som ska spenderas och har även lite annat som ska med hem.
En lista på det som ska inhandlas:
  • Anna Scarpati schabrak+luva från Skara hästsport, beställer förmodligen ett eget. Ska vara brunt med guliga passpoaler. Kanske strass på luvan
  • Nytt pannband till Pamora, vill ha något personligt och fint till just henne
  • Nya ridstövlar. Mina tretorn falsterbo är fortfarande hela men måste snart byta skosnöre. Mina tretorn advance använder jag inte längre, och mina mountain horse supreme high rider har gjort sitt kan man säga. Lädret har lossnat på insidan och har även gått sönder Börjar även gå sönder vid foten. Så ett par nya, förmodligen från Alex Boots
  • Nya ridbyxor - Blir förmodligen ett par oskodda från Charlies då de är underbara!
  • Kanske ett nytt träns till Pamora
  • Ny snygg tävlings skjorta
Det är en del, men ska försöka att köpa så billigt, men samtidigt snygg som möjligt. Vill verkligen hålla i mina pengar och inte bara spendera för jag tycker det är snyggt. Nej ska faktiskt tänka med huvudet för en gång skull, höhö.
 
Något speciellt ni ska handla på GHS? Dela gärna med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0