Seg dag, seg vecka

Och återigen lyckades jag stänga av klockan i morse och somnade om. Vaknade nu vid halv fyra. HALV FYRA!!!! Nu är det verkligen dags att lägga av med det här, för fortsätter det att min kropp måste sova 12-15 timmar för att jag ska vara normalt pigg dagen efter måste jag kolla om det är något fel på min kropp. Jag vill inte sova så länge, vill inte lägga mig för sent osv, men ändå gör jag det.
 
Hästarna ska idag ridas ordentligt i paddocken. Blir lite övningar med bommar och små hinder. Ska se hur Pamora reagerar på bommarna. Hon har faktiskt börjat att sköta sig det senaste med det och accepterar det mer och mer vilket känns väldigt bra. Får se om det sitter i.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0