Saknar!

Finns många hästar som jag saknar väldigt mycket! Framförallt Celeste, Nadja och Delilah. Tre helt underbara ston varav två av dem var ett par riktiga bitchar. Men det finns även fler hästar jag saknar, varav jag inte ens har ägt alla utan bara ridit. Tänkte dela med mig av några bilder på dem!♥
Dinski ♥
Delilah ♥ Fux sto med allt vad det innebär ♥
Nadja♥
En av de bättre dagarna för oss. Vinst i 100cm och i debuten i 110cm♥
Daisy, också ett sto med otroligt temperament men gud vilken härlig ponny när man kom på rätt sida av henne ♥
Hampus, även denna lilla ponnyn saknar man imellanåt. ♥
Celeste ♥ Ska försöka lägga undan pengar och åka och hälsa på henne i Finland snart ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0