Praktik på ingång

Igår hände inte så mycket eftersom jag var va sjuk och helt gaggig i huvudet. Hittade dock en ny TV serie att nörda så kollade på den hela kvällen. Den heter Hart of Dixie och blev ju typ helt såld på den!Jätte bra serie faktiskt! Tog även ett bad med ljus och bara slappnade av. Va riktigt mysig faktiskt.
 
Idag ska jag till praktiken och praktisera. Tycker chefen att jag är för sjuk får han skicka hem mig helt enkelt. Mår iallafall bättre nu och har knappt ont i halsen. Dock snuvar jag och får torr hosta då och då. Men det är väll ett tecken på att förkylningen snart är över. Börjar iallafall klockan ett och går till klockan nio. 
 
Kommer tvärr inte bli något med att vara i stallet idag då jag inte hinner. Men får iallafall natta dem ikväll. Iallafall om jag kommer gå hela dagen. Så blir att dricka några koppar te med honung, dra i några spray med nässprayen och snyta ut det som är kvar av allt där inne. Låter det bra?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0