"Planerade" tävlingar 2014

Jag och min syster har bestämt oss för att försöka åka på tävlingar tillsammans nästa år och planerar tillsammans så vi kan åka med varandra. Det kommer nämligen förmodligen bli så att min syster kommer få köra till tävlingarna och därför kommer vi försöka åka på samma tävlingar.
 
Om jag och Pamora kommer igång som det är tänkt så ska vi förhoppningsvis starta 120cm i vår. Här kommer en upp punktad lista på de tävlingar som är planerade.
  • V.3 Billdals RK Pay n jump - Tänkte hoppa Pamora på 100&110cm om det går bra, annars 100cm två gånger.
  • V.5 Alingsås RS - En lokal hoppning på lördagen och en regional på söndagen. Tänkte faktiskt hoppa på lördagen och hoppa 105&110cm för att mjukstarta lite. Sedan kanske det beror lite på hur de gick på Pay n Jumpen och då kanske jag bara hoppar 110cm
  • V.6 Jönköpings FRK - Vet inte riktigt om vi ska åka hit. Ska kolla vilka klasser som dyker upp och om det är värt att åka dit. Vet att det är väldigt fint ridhus där med bra underlag. Vem vet, kanske debuterar 120cm om allt går bra för oss.
  • V.8 Falbygdens HSF- Står att de ska ha 95,100,110&115cm där och tänkte isåfall hoppa 110&115cm. Tror min syster vill hoppa 95&100cm så blir en lång dag isåfall
  • V.9 Tidaholms HK - Vet ej om jag tänker åka hit, beror hur jag tävlar innan. Isåfall skulle det bara bli 110cm jag hoppar men jag tror att jag bara följer med min syster dit när hon  hoppar.
  • V.10 Marks RK eller Varbergs ridklubb - Har inte riktigt bestämt mig än. Det beror ju lite på hur tidigare tävlingar gå. Min syster vill till Mark men jag vill hellre till Varberg och hoppa 120cm. Så det beror helt på.
Hur ser det ut för er? Har ni börjat planera för detta året ännu? Jag själv har inte löst licensen än så ska nog fixa detta snarast.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0