Otur?

Jag har hoppat totalt tre stycken SM i mitt liv. Alla tre har jag hoppat med Firre.
Vårat första SM hoppade vi i Borås som arrangerade inomhus SM. Vi kvalade till SM på endast två stycken MSV A och det gick väldigt bra också då vi slutade en utanför placering.
 
Vårat andra SM, och första utomhus var i Årsta runsten. Gick ingen vidare och jag gillade personligen inte banan där. Tycker den va lite för mycket upp och ner.
 
Mitt tredje SM gjorde vi Grevagården i November. Det gick ju inte heller någon vidare. Har lyckats ramla av på både utomhus och inomhus SM detta året. Skillat om ni frågar mig. Jag slapp iallafall bada i vattengraven, så det är alltid något positivt...
 
Såg att nästa års utomhus SM ska gå i Vetlanda. Jag som verkligen ville att Vetlanda skulle ha utomhus SM förra året. Skulle verkligen vilja hoppa ett SM där då det är väldigt fint. Men tyvärr... Mina ponnyår är slut. Kunde inte Vetlanda haft förra året? Surt! Men jaja, får väll se till att de har SM för stor häst och komma dit istället. Nu hur många år det nu ska ta att komma dit då. 
 
Men tycker det är lite typiskt att de ska ha det detta året när jag önskade det till förra året...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0