Oren häst...

Och där började oturen 2014...
 
 
Sov ut lite idag och gick upp vid halv nio och åkte till praktiken. Var en hel del gäster idag faktiskt. Slutade vid tre och blev då hämtad. Värsta på hela dagen är att jag fått ett jäkla munsår som svider och man ser ju lagom fin ut med en röd mungipa...
 
Efter att ha ätit och bytt om gick jag ut för att rida Pamora. Men kom inte så långt då hon markerade lite i vänster varvet. Bad mamma kolla och vi båda konstaterade att hon markerade lite fram. Så var bara att skritta av igen och in i stallet för att kolla igenom henne. Märkte inget innan jag red och inget efter heller. Hon var fin i benen, kanske något varmare i vänster fram kota men bara lite. Ömmade inte i bogen eller ryggen heller. 
Tror hon vrickat sig i hagen då den ser ut som sju svåra år när leran har fryst...
 
Låter henne stå med back on track inatt och får hoppas att det går över snart. Firre vilade idag. Mockade stallet och tog in och nattade dem. Mamma hjälpte mig att ta in en massa hö så det är bara att börja mäta upp middag, kvällsmat och frukost imorgon.
 
Börjar klockan ett imorgon och går till åtta så ska passa på att rida i solljuset(om det blir något) och ska även sparka upp min syster vid åtta- halv nio. Hehehe, ska bli kul.
 
Nu blir det Pirates of the Caribbean med pojkvännen innan sovdags.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0