Morsning vägkorsning!

Hej på er! Min natt inatt var helt värdelös... Gick och la mig runt tio på kvällen och försökte somna. Gick upp vid ett och åt en macka och försökte sedan somna igen... Det gick bara inte. Somnade klockan sju i morse och sov till halv åtta. Död i skolan idag? Det var förnamnet...
Var i restaurangen idag och hjälpte till som vanligt. Kom även bra överens med draken idag, höhöhö. Skämt åsido. 
 
Slutade vid kvart i tre och blev då hämtad av min snälla mamma då jag inte hittade min plånbok eller busskort i morse. När vi var det bara att hämta plånboken och sedan åka upp till Bollebygd. Hämtade ut ett paket till pojkvännen och gick sedan en sväng förbi min nya praktikplats och presenterade mig. Känns bra det här måste jag säga.
 
När vi väl kom gick jag och la mig i någon timme och därefter var det mat. Och nu ligger jag i sängen med min dator i knät. Intressant liv jag har? Inte riktigt. 
 
Hästarna får vila idag. Kommer inte kunna rida ordentligt när jag är såhär trött ändå. Så de kan få sig en vila för dagen. Imorgon är det en ny dag och nya möjligheter och då ska här tränas. Pamora har börjat att muskla sig fint över rumpan och ryggen redan vilket känns bra. Har tänkt att börja med ett självmords uppdrag och börja longera henne. Ett tag gick det bra, men sedan  började hon slita sig. Hon är verkligen inte förtjust i att jag har ett longerings spö så brukar få lägga det på backen faktiskt.
 
Nu blir snart jag och pojkvännen hämtade av hans pappa som kommer hem från Österrike och ska hem till honom för en mysig kväll där. Så intessant liv har jag...
Massa ljus, dip och gurka, mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0