Missförstånd!

Hahahaha, det var inte bara en gång någon hade missförstått en sak idag. Några trodde nämligen att vi var i fjällen! Förmodligen för jag hade tråkigt igår och kommenterade någon gammal bild från det och då trodde några att vi var  i fjällen, men så är inte fallet! Vi är hemma och njuter av det vackra regnandet! Eller jaa, vackra kan vi ju inte kalla det.
 
Gick hem från skolan idag innan jag ens hade börjat för hade verkligen jätte ont i magen. Har även haft en hejdundrande huvudvärk det senaste. Så åkte hem och gick och la mig några timmar. Kändes faktiskt mycket bättre efteråt. Red ut med syrran en längre tur med mycket skritt uppför i låg form och lät hästarna jobba. 
 
Senare fick jag och syrran en sån där dum idé som vi brukar. Vi fixade stallet snabbt, åkte och köpte foder och sedan hem och bytte om. Blev en sväng förbi Hööks och jag köpte äntligen en skumrem till Pamoras pelham och passade på att köpa nya stigbyglar som de var 50% på. Har länge tänkt köpa ett par av denna sortens stigbyglar. Visar er imorgon.
 
Därefter åkte vi vidare till Alingsås, velade runt och hittade till slut Sub way. Köpte varsin och åkte sedan vidare till Östadkulle och tittade på träningarna. Tobbe var nämligen där och tränade så vi ville titta och få lite tips på olika övningar! Alltid lika roligt att träffa Tobbe faktsikt. Och alltid lika kul att se han träna då han är så angagerad i tränandet. Så det var roligt att se på. Nu ska jag kolla lite film och sedan sova.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0