Hemma + lite shopping

Nu är jag äntligen hemma igen. Var som sagt och gjorde risk ettan i Skene vilket gick bra och jag blev godkänd. Nu hur man inte kan bli det, men man kan tydligen inte bli godkända... Risk tvåan (halkan) ska göras nästa Onsdag och sedan så smäller de! Då blir det övningsköra och ta det förbannade körkortet!
 
När jag var klar där åkte jag och mamma hem och bytte bil då syrran skulle ha den till jobbet. Därefter åkte vi in till min skola där jag hämtade de uppgifter jag missat för dagen. Och när det var klart var det handla mat på Willys. 
Åkte även förbi Hööks på vägen hem och köpte 20st broddar och ett bett till Pamora. Ett baucher bett. Får hoppas att hon går bra på det men det återstår att se.
 
Så nu ska jag ut och mocka, rida och fixa. Därefter blir det att ta tag i min gris stia... Mitt rum för den som undrar. Ser ut som bomben har slått ner bokstavlig. Och det var inte länge sedan jag städade... Hmmm, hur ska det se ut när jag flyttar hemifrån? Ska även städa toaletten och röja ut lite där då det ska göras om. Ska bli snyggt och fräscht. Längtar tills det blir klart!
Från inomhus SM 2012 ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0