Hemma från My dog!

Hej på er! Nu är jag hemma från My dog i Göteborg. Tittade mestadels på när huskysarna ställdes ut och frågade även om lite tips och så när jag själv ska ställa Freja. Fick en hel del kloka ord faktiskt. Dock kändes det som jag redan var på god väg med det mesta.
Träffade även Frejas bror där och oj vad dem skiljer ifrån varandra storleksmässigt. Men han var riktigt grann! 
 
Köpte endast en sak på My dog, stallboken 2014. Och en cola då. Men inte mer än så, och tur var väll att jag inte hann titta för mycket på mässan, för då hade jag varit luspank. 
 
Åkte vid åtta i morse och jag kan säga att jag är redigt trött. Ska slänga i mig lite mat och gå ut i stallet senare tänkte jag. Longering för Firre står på schemat och markarbete med Pamora. Känner verkligen att vi börjar hitta varandra mer nu. Hittat känslan när hon jobbar på bakifrån och jobbar med ryggen vilket känns väldigt bra.
 
Så tjingeling badring!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0