Gott nytt år!

Gott nytt år till er! Hoppas ni får ett underbart år med allt vad det innebär!
Själv önskar jag mindre skador, bättre framgångar, mindre hjärnspöken och ett riktigt roligt år! Nu kör vi all in detta året!
För mig har jag ju några steg i livet som ska göras. Ska jobba mig igenom sista terminen av skolan och ge allt för att kunna stå där den 13e Juni och skrika "för jag har tagit studenten, fy fan vad jag är bra" och inte behöva komma in till skolan på hösten för att läsa klart!
 
Ska söka efter en del jobb över sommaren och även efter det och komma igång med vuxenlivet. Ska försöka mig på att åka på någon resa under året också!
Kommer nog även få säga hej då till Firre när han väl blir såld, och tacka honom för alla dessa år med allt vad det inneburit. 
 
Så 2014, BRING IT ON, I'm ready!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0