God natt!

Nu liggr jag i sängen redo att sova. Ska kanske kolla på någon film så jag blir lite tröttare.
 
Dagen har varit ganska så seg idag faktiskt. När jag gick och la mig igår kände jag mig så taggad för den här söndagen. Hade motivation till 110% och ville hem från pojkvännen så fort som möjligt för att bara sätta igång. Vaknar till att de snöar och när jag väl kom hem var det ca 3-4 minusgrader ute. Motivationen gick ner rätt fort. Men bet i det sura äpplet och gick ut till mina fina pållar.
 
Fick bara gjort hälften av det jag skulle gjort idag, vilket menas med det nödvändigaste + ridning. Skrittade ut pållarna på en tur och lät dem sträcka lite på sig efter igår. Stallet mockade jag nu på kvällen, tog in hö, och allt vad som ingår i stallskötsel.
 
Imorgon är det andra bullar. Nu har jag vant mig vid kylan så imorgon smäller det. Börjar redan känna mig motiverad att gå upp tidigt och rätt ut i stallet! Börjar ju kvart över nio imorgon, SOVMORGON!!! Men ställer klockan på halv sju och går ut och släppet ut pållarna. Ska försöka mocka och fixa stallet innan jag ska duscha. Tåget går ca halv nio så har två timmar från och med att klockan ringer på mig. Det borde väll även jag hinna? 
 
Hästarna ska ridas imorgon, vet dock inte hur eftersom marken är ganska frusen och det ska bli ca -10grader och jag har ju inget ridhus att rida i heller. Klättra i aktiv skritt kanske blir kanon. Men får se när jag slutar. Firres och Pamoras utrustning ska även putsas ordentligt imorgon.
 
Vill bara att det antingen ska komma ca 50cm snö eller bli vår så fort som möjligt! Går ju knappt att träna när det bara är hårt i backen...
 
Nee, nu säger jag god natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0