God morgon

God morgon på er sömntutot! Någon mer än jag som va uppe innan sex och åt frukost denna dag? Jaa, de var det säkert, men för min del tillhör de ovanligheterna. Börjar inte praktiken förens klockan ett så ska passa på att göra lite saker innan, t.ex. mocka, rida, gå ut med hundarna, duscha och eventuellt städa lite. Får se vad jag hinner med eftersom jag känner mig förkyld.
 
Idag ska Firre ridas ut i och klättra i backarna, därför blir det bara mestadels skritt. Ska sparka upp syrran vid åtta så vi kan rida då, men vill nog rida innan dess egentligen. Pamora är det oklart vad hon ska göra idag, beror ju på om hon är ren eller inte. Är hon ren så skrittar jag nog ut en sväng och är hon inte det så får hon vila. 
 
Nu ska jag ut och ge hästarna betfor och sedan släppa ut dem. Får väll se om det blir någon vidare bloggning idag, vad tror ni?
Oförglömligt minne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0