God eftermiddag!

Hoppas att ni har börjat detta året på ett bra sätt. Mitt började väll bra och dåligt, beror hur man ser det. Sov nämligen ut till klockan ett idag,
 
Ska snart ut och rida tänkte jag, ska bara föra över en massa bilder och filmklipp från Matilda. Hon har ju faktiskt fotat över 1000 foton på mig och över 100 videoklipp... Hmmm, snacka om att jag kommer att komma ihåg min ponnytid! Får hoppas att den lilla muppen följer med på stor häst, även om hon inte tycker att det är det roligaste att fota. Men ska nog kunna muta med henne på några tävlingar ändå, hehe!
 
Detta året har jag faktiskt bestämt mig att jag ska gå upp i tid på dagarna(och det började ju bra idag, höhöhö). Men ska verkligen ligga i för att uppnå mina mål detta året och ge allt. Ska även försöka ta mitt körkort så fort som möjligt. Måste ju kunna köra mig själv vart jag vill istället för att be om skjuts! 
 
Detta året kommer jag att ha en hel del att göra inom mitt liv. Bland annat studenten, körkort, jobb, övergång till stor häst på rikitgt, försäljning utav Firre m.m.
Jaa en hel del att göra med andra ord. 
 
Så jag kan väll börja året med att köra igång året med en gång! Hoppas inte detta året går lika fort som 2013 gjorde.
 

Kommentarer
Postat av: Da mupp

Ja, då får du allt fjäska mkt! :)

2014-01-01 @ 15:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0